» دریافت قالب وبلاگ جدید سه ستونه کتابخانه لوکس بلاگ دریافت قالب وبلاگ جدید سه ستونه کتابخانه لوکس بلاگ برای استفاده از کد، آنرا کپی و در بخش تنظیمات وبلاگ خود درج کنید. مسابقات قرآن کریم در کتابخانه سیدرضا فاضلیان
به گزارش روابظ عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان، اکبری مسئول کتابخانه عمومی آیت اله فاضلیان عنوان کرد: از آنجا که مسابقات قرآنی زمینه ایجاد شور قرآنی و ترغیب افراد برای فراگیری، آشنایی و انس با مفاهیم نورانی قرآن و عمل به آن را که مهمترین ضرورت‌های فرهنگی و از وظایف آحاد جامعه اسلامی است را فراهم می نماید این دوره از مسابقات برگزار شد.
وی برگزاری مسابقات قرآنی در حین برگزاری کلاس های تابستانه قرآن و مفاهیم را انگیزشی خواند و تاکید کرد: این گونه رقابت‌ها باعث توجه بیش از پیش شرکت کنندگان کلاس‌های تابستانی کتابخانه به موضوعات در حال تدریس می گردد و این موضوع علاوه بر بعد معنوی دو نتیجه کوتاه مدت و بلند مدت را برای اعضا کلاس های فرهنگی کتابخانه، متبادر می سازد.
اکبری ادامه داد: کتابخانه عمومی آیت اله فاضلیان ازندریان، با برگزاری مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر گسترش فرهنگ قرآن کریم در میان آحاد مردم و ارتقای سطح معلومات و آموزه های قرآنی توجه ویژه ای دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 3 شهريور 1393 | 15:40 | نویسنده : لطیفی |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.